Viimeisin kommentti - piilossa
Sinulla ei ole oikeutta.
Lähetä viesti TXT VOIMIS 'kommentti' numeroon 17112 hinta 1€

Takaisin   Voimahalifoorumi > Voimahali > Haimavoli

Vastaa

Ketjun työkalut Näytä moodit
Vanha 24.02.2005, 22:09   #1
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Liittymispäivä: Feb 2004
Ikä: 35
Share
Oletus staffi/amstaffi/dogo.. VOLINA lukkoon.

Ensin kopio viestistä mihin vastaan. Ja pahoitellaan kielioppia
tietenki ensin

http://www.voimahali.fi/vh/viewtopic...0826&start=960

"Voi hallelujaa mitä porukkaa. Vai että herra Xprkl:n mielestä tsunamii kaipaisi käytöstapoja Smile) vuosisadan vitsi. Katso kaveri peiliin, en edes tiennyt sinun tuntevan kyseistä sanaa. Ja DBS ihmettelee, että paskaa lentää joka suunnasta. Herra X-prkl:een ja DBS:n kannattaisi perustaa oma yhteiskunta, mihin he, maailman kaksi täydellisintä ihmistä, voisivat keskenään mennä. Siellä saisitte olla rauhassa eikä tarvitsisi herjata ja haukkua vuoronperään joka ikistä ihmistä, joka ei teidän mielestänne ole tarpeeksi hulu. Vai loppuisivatko sitten jo irkissäkin puheenaiheet?

Ne jutut, mitä te täällä kirjoittelette hulujenginne kesken, ovat täysin mauttomia, tasottomia ja kertovat teistä kovin paljon. Myönnettäköön, että joukkoon on muutama fiksukin eksynyt, mutta eivätköhän nekin nopsasti katoa. Seura kun tuppaa tekemään kaltaisekseen.

Tietysti, jos vittuilu, törkeydet ja ihmisten herjaaminen pitkin nettiä on hyvää käytöstä, minun täytynee hakea kaupasta käytöksen kultaisen kirjan uusi painos, se lienee muuttanut hyvän käytöksen määritelmän kokonaan.

Kannattaisi hulujengin miettiä, miten katkerista ihmisistä voisi tulla vähemmän katkeria...kenties jos hankkisi elämäänsä laadukasta sisältöä se voisi onnistua, eikä tarvitsisi soitella häirikköpuheluja huluporukalla örvelökännissä keskellä yötä...

Ja millä perusteella Count sulkee tsunamii:n tämän keskustelun ulkopuolelle, kun täällä on muuten saanut jauhaa ties mitä sontaa tähän päivään asti. Hulujen sisäpiirille vinoilevat kommentit eivät ilmeisesti sovi Countin oikeuskäsitykseen.
Countilla on ilmeisesti myös jotain hampaankolossa ruutuhameisia
lehmiä vastaan, sillä siitä aiheesta on saanut mouhuta ihan kaikessa rauhassa vailla mitään järjen valoa. Ehkäpä Count kuuluu sitten samaan
sarjaan tämän ASTry:n huluporukan kanssa...tokihan bileet on elämän
tarkoitus ja yhdistystoiminnan pitää olla hulua...

Pitkään olen näitä keskusteluja seurannut, mutta nyt meni kuppi nurin. Jotain rajaa. Count ottaa nyt ja tarkistaa hieman lakipykäliä, herra se on herrallakin.

Loppuhuipennukseksi: ruma ja tyhmä, siinäpä vasta toivoton yhdistelmä...koskee niin ihmisiä kuin amstaffejakin.

Ps. X-prkl, tarkistahan oma kielioppisi ennen kuin alat arvostella muiden kirjoitusvirheitä. Oma tekstisi kun tuppaa sisältämään reilunlaisesti virheitä, myös niitä kuuluisia YHDYS SANA VIRHEITÄ!"

ja sitten henk.koht. "vastine".

Ounouounou kiltti, olga ja muut ystävät.

Yritetääs asiallisesti.

Ensin tsunamit alta pois..

Käytöstavoilla tarkoitin kyllä tässä tapauksessa sitä että tsunami
kirjoitti isolla, sekaan punasilla kirjaimilla ym ym. Sen nyt kai jokainen ymmärsi joka niistä yritti ottaa tolkkua? Aika moni sieltä rivienvälistä osasi lukea itselle vittuiluna että siinä onnistui hämis. Tuolla mainitsemallani
"huomiolla" että tsunami ja olikos se nyt volga kirjoitti samoja kirjoitusvirheitä tarkoitin vaan sitä että ne tuli samasta osotteesta ne viestit. Niinkuin se selvitettiinkin ja ne tosiaan tuli samalta koneelta.. Jos en ihan väärässä ole niin foorumilla on kielletty moinen kaksoisrekkaus jota käytetään tyyliin, ensin toisella kirjoitetaan ja toisella muina miehinä hurrataan edelliselle kommentille? korjatkaa jos olen tässä asiassa väärässä.

Ainiin ja se kielioppi En kiellä ettenkö välillä (kokoajan) kirjoittaisi päin helvettiä mutta tärkeintä että asia tulee selväksi. Aika kauheaa että tällä mun mahtavalla kieliopilla on opetettu ala.astelaisille joskus äidin kiel tä :o

Counttia on turha syyttää mistään "sisäpiiri" jutuista.. se on tässä yhtä ulkopuolinen kuin kuka vaan tämän foorumin ylläpitäjä. Eiköhän siinä puututtu tuohon kaksoisrekkaamiseen ja siihen värien ja kirjainten sekamelskaan.

Ja mitä tähän "hulujengiin" tulee. Se mitä irkissä puhutaan eli suurin
osa näitä mauttomuuksia ja tasottomia juttuja (en kiellä etteikö ne
sitä olisi ) ne ei taida kuulua muille? Se että sinulle on niitä pastettu tai sinulle joku niistä kertonut ei liikuta ainakaan henkilökohtaisesti minua yhtään. Ja en todellakaan ymmärrä miksi SINÄ niistä päätä vaivaat fiksu ja filmaattinen aikuinen ihminen kun olet.
Se että jos siellä on sinua tai "ystäviäsi" haukuttu? No et voi kieltää ettei siellä teidän hiekkalaatikolla ole haukuttu myös meitä tai meidän koiria? Se että joku sinun "ystävistäsi" on myös kertonut näitä haukkumisia eteenpäin ja ne on tullut esim. allekirjoittaneen korviin sekään ei liikuta minua vaikka se ensin ottikin päähän. Se että sinä tai sinun "ystävät" ei pidä minusta ei liikuta minua yhtään.
En ainakaan koe olevani mitenkään katkera ihminen, päin vastoin.

No sen verran voisin vielä tuohon minun haukkumiseen ja se miksi käsittääkseni minut haukuttiin. Joku tivasi minulta puhelimessa kuka on erään jutun laittanut liikkeelle ja sanoin etten muista.. Muistin minä mutta en viitsinut kertoa koska se keltä juttu oli lähtöisin on "ystäväsi" enkä halunnut sen isompaa kärhämää siitä vaan otin nöyrästi haukut vastaan.
Ja tuon jutun takia käytän "ystävää" tässä jutuissa.

Itse en henkilökohtaisesti ole soittanut YHTÄÄN "pilapuhelua" minnekkään enkä tule soittamaan. Se että joku on semmoisia tehnyt samoista bileistä jossa on minua tai ystäviäni ollut, ei tee minusta siihen mitenkään osallisia eikä eikä niistä ystävistäni jotka siihen ei ole osallistunut.

Nuo haukkumiset sun muuta osaan jättää omaan arvoonsa mutta...

Tähän on ihan turhaa vetäää ASTryä! Se että minä ja ystäväni osataan joskus ottaa viinaa niinkuin suomalaiset ja örvelletään vailla järjenvaloa (eikö jokainen niin tee?) ei liity sitten mitenkään ASTry:yn, eikä siihen liity mikään mitä esim. irkissä joku on "haukkunut" muita. Yksiäkään "bileitä" ei olla järjestetty ASTry:n nimissä. Ja yhdistystoiminnan pitää olla
hulua? "jep"

Voihan se olla että ihan mitä vaan tekee ASTry:n nimissä vaikuttaa hululta muitten yhdistysten toimintaan nähden. heh.
Sen näkee sitten kun saadaan sitä toimintaa taas liikkeelle.

Eli yhtään millään irkki tai voimahali jupinalla ei ole tekemistä ASTry:n kanssa ja sillä on turha yrittää loata ASTryn olematonta mainetta. Vai oliko ASTry:n uudelleen herättäminen niin kovapala sinulle ja "ystävillesi"?
Yhdelläkään irkkikanavalla tai foorumilla ei ole varsinaista tekemistä ASTryn kanssa jos sen nimi ei ole #ASTRY tai ASTry foorumi?
En ainakaan katso että se tekee siitä ASTry:n foorumin tai kanava jos siellä sattuu olemaan muuan jäsen, pj ja joku köpönen varapj.

JOS jollain on jotain hampaan kolossa (niinkuin tuntuu olevan)
ASTry:stä niin laittakaa postia. peto@oulunpeto.net

Minun puolesta pulinassa saa olla ihan minkä kennelin tai kerhon ihmisiä, ihan ok. Se harmittaa että tämä pesäero muhii näitä välikohtauksia että joku tulee jutteleen lenkillä kun amstaffia ulkoiluttaa, se että se kuulee että sinulla on jonku tietyn kennelin koira saa aikaan vastareaktion missä uhataan suoraan vetää turpaan. Mikä helvetin järki!

Jos kaikki ei tule kaikkien kanssa toimeen ok. Sillon voidaan pitää kaks yhdistystä ja toiset leikkii toisella laatikolla toiset toisella ja välillä ristiinkin jos siltä tuntuu. täts it?!

Enempää en jaksa... jos tämä nyt oli suunnattu väärälle ihmiselle niin :o ei voi mitään. x)

-heikki / xPRKLx (joka tietää olevansa ruma ja uskaltaa avautua
omalla nimellä eikä millään ounoulla.) :P

ps. ja tuosta pulinan sulkemisesta vielä. Jos siellä shamppanjapulloja poksutellaan sen takia että se lopetettiin, onko käynyt mielessä kuinka hyvää mainosta se on ollut rodulle jos ruutuhame lehmä juttuja
ei lasketa (jota tuskin kukaan muu kuin asianomaiset ymmärtää) ?

Siellä on useampi kasvattaja ollut ja antanut ihan hyvää infoa rodusta ja sen parissa olemisesta. Susa toko puolelta enimmäkseen. Heidi ihan arki
päiväisissä asioissa. Jos tuollainen pulina olisi ollut silloin kun amstaffi laitettiin ja alussa ongelmineen pähkäiltiin niin väitän että
oltaisiin monesta ongelmasta päästy helpommalla. No kantapään kautta oppii. Miksette te sitten ole tuonut omaa mielipidettä ja "aikuismaisempaa"
juttuanne sinne kun kuitenki olette niitä lukeneet?

ei enempää tällä kertaa, en jaksa korjata virheitä :P kiitos.

ainiin ruma, tyhmä ja toivoton... minkäs teet ku se toivo on
susalla
Vanha 24.02.2005, 22:15   #2
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä Count
Anna on lännen nopein, just ehdin antaa luvan tän kirjoittamiselle - avasin.

Kommentoikaa jos osaatte tehdä sen asiallisesti. Turhat mölinät voi jättää sinne apukoulun välitunneille.
tai laittaa mulle yksärinä
Vanha 24.02.2005, 22:31   #3
zarar
Lievää niskajäykkyyttä

Käyttäjän zarar avatar

Ikä: 34
Share
Oletus

Mun lyhyempi vuodatukseni löytyy meitin sivuilta: http://www.rietu.net/kiittivitusti.htm

Ja mä olen yllättynyt. Heikki käytti nätimpää kieltä kuin minä

Mun osaltani asia on nyt loppuunkäsitelty, ellei nyt sitten tule taas joku vitipää ja sotke minun henkilökohtaiset asiani yhteen itse alkuperäisen aiheen - eli koiran - kanssa. Josko jatkossa pyrittäis pysymään edes likimain itse aiheessa?

*parantaa tapansa ja laittaa jatkossa vain peukkuja*
Vanha 24.02.2005, 22:40   #4
maju
Puolet petäjäistä

Käyttäjän maju avatar

Liittymispäivä: Jul 2004
Share
Oletus

Vanha 24.02.2005, 22:50   #5
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

ja ulkopuolisille tiedoksi tämä ei ole mikään pulinan kiista vaan vuoooosikausia jatkunut mistä tää juontaa juurensa...
Vanha 24.02.2005, 22:54   #6
Mamma
sisäpiirissä

Liittymispäivä: Apr 2004
Share
Oletus

Ei mulla muuta kuin että tuo perkeleen ava passaa paremmin kuin nyrkki silmään tähän triidiin
Mamma on offline   Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2005, 22:56   #7
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

no jonnekkin ees sopii..

ja anteeksi amstaffi ihmisten puolesta.
Vanha 24.02.2005, 23:12   #8
gsb
Tietää KUKA on Nausteri

Käyttäjän gsb avatar

Liittymispäivä: Mar 2004
Share
Oletus

Mitä ihmettä täällä on tapahtunut?!
Voisko joku valistaa vaikka yksärillä
Yhden päivän kun on poissa, on koko VH mennyt uusiksi. Missä voimaeläimet?! Muilla palstoilla en ole käynyt kuin vilkaisemassa, kun eläimet ovat likipitäen koko elämäni.

Eikö ASTryn sivuille voisi avata keskustelupalstaa, kun SBTYn ja Amstaffiyhdistyksen sivuille sellaista ei kukaan uskalla avata?

Onkohan nyt joku "tauti" liikkeellä? Ei ole kuin pari päivää, kun yhdellä toisella (tokoaiheisella) keskustelupalstalla käytiin historian ensimmäinen kärhämä ja ylläpitäjä sulki keskustelun toisensa jälkeen. Ohjasin sieltä porukkaa VHn suuntaan, kun kyselivät missä voisi keskustella vapaasti TOKOsta laajemminkin. Ja nyt ei koko Voimaeläimiä ja sen tokokeskustelua ole enää olemassakaan
gsb on offline   Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2005, 23:15   #9
Chaka
Korjaa asennettaan

Käyttäjän Chaka avatar

Ikä: 30
Share
Oletus

^ Lue tiedotteita.
Chaka on offline   Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2005, 23:16   #10
gsb
Tietää KUKA on Nausteri

Käyttäjän gsb avatar

Share
Oletus

Kiitos vinkistä. Menenpä lukemaan.
Vanha 24.02.2005, 23:16   #11
Anonyymi
Älkää uskoko!

Share
Oletus

Anteeksi etten esiinny omalla nimelläni, mutta syynä ihan se, ettei kukaan pysty vetämään johtopäätöksiä. Se ei olisi kovin uutta. En halua että kukaan asiaan kuulumaton saa tästä paskaa niskaan.

Tässä siis ulkopuolisen ihmisen mielipide. Olen rodusta kiinnostunut ja mielenkiinnolla myös seuraillut pulinaa, keskustellut rotua harrastavien ihmisten kanssa yms.

Ikävä tosiasia on, että ASTryllä on jo nyt todella huono maine, niin vähän aikaa kuin se vasta on ollut pystyssä. Se, tapahtuuko ryyppäjäiset, irkkikeskustelut tai pilapuhelut yhdistyksen nimissä vai ei, on ihan sama. Ulkopuoliset ihmiset kuitenkin yhdistävät ne toisiinsa. Minulla ei ole mitään tietoa jostain vuosien takaisista kaunoista, kerron sen mitä itse olen nyt havainnoinut. En tiedä mitkä visiot teillä on ASTryn suhteen ja kuinka isoa yhdistystä siitä haluatte, että ei sen puoleen. Kuvittelisin kuitenkin, että yhdistyksen maine halutaan pitää "puhtaana" ja uudet jäsenet tervetulleina.

Vaikka kuinka selittäisi, että ei toimi yhdistyksen nimissä, niin onhan se selvää että jos käyttäytyy lapsellisesti, jää se mieleen ihmisille. Jutut leviävät laajalle nimien kanssa.

On aina ikävää, että muutaman ihmisen pelleilyn vuoksi moni muukin kärsii. Amstaffipiirit on pienet ja tunnetaan riitaisina (ja lapsellisina) tietyissä määrin. Itse olen siitä pahoillani, koska maineelle ei aina ole katetta, mutta se on ja pysyy. Ikävintä on, että tällaisissa ihmisten hiekkalaatikkoleikeissä kaikkein eniten kärsii se rotu, mikä ei muutenkaan ansaitse tippaakaan negatiivista mainetta lisää.

Toivon mukaan saatte juttunne selväksi.

Tämä oli siis tällaista ulkopuolisen jorinaa. Jos ei miellytä, voi jättää omaan arvoonsa.
Anonyymi on offline   Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2005, 23:22   #12
Cia
Ihan pihalla

Liittymispäivä: Oct 2004
Share
Oletus

anonyymille vaan sen verran, että ASTry on perustettu v. 1998 että ihan tuore yhdistys ei ole kyseessä. Ja niitä hyvä/huonokäytöksisiä löytyy ihan varmasti molemmista yhdistyksistä, että zillee.
Vanha 24.02.2005, 23:22   #13
fuddle
Narsku viirikaula
Pysyviä pakkohymiöliikkeitä

Käyttäjän fuddle avatar

Ikä: 36
Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä gsb
Ja nyt ei koko Voimaeläimiä ja sen tokokeskustelua ole enää olemassakaan
Kyllähän se tuolta löytyy ihan kuin ennenkin, sitä ei vaan rekisteröimätön pääse selaamaan.
Ja tämänkin tiedon löytää tiedotteista.
fuddle on offline   Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2005, 23:26   #14
zarar
Lievää niskajäykkyyttä

Käyttäjän zarar avatar

Share
Oletus

Ja pakko kysyä. Miksi tämä keskustelu valuu taas astryyn? Eikö se nyt jo ole niin monesti sanottu, että edustamme täällä (tai ihan missä vaan) ihan vain itseämme emmekä suinkaan yhdistystä. Kyllä se tulee sitten ilmi kun yhdistyksellä on asiaa

Vähän niinkuin minä en siviilissä edusta myöskään koskelan sairaalaa vaikka siellä töissä olenkin...
Vanha 24.02.2005, 23:28   #15
Kehäkettu
Kaks puol seitenviis

Käyttäjän Kehäkettu avatar

Liittymispäivä: Jun 2004
Share
Oletus

En ota kantaa, mitä tässä "sodassa" tapahtuu ja miksi, kun en taustoja sen tarkemmin tunne.

Yleisesti voi vaan todeta, että tämä tällainen on juuri koiraharrastuksen ihan kaikkein paskin puoli. Jos asioista riidellään, niin riideltäköön niistä, ei kaikesta voi eikä tarviikaan olla samaa mieltä. Mutta jotta niistä riidoista olisi joskus itse asialle, eli KOIRILLE, jotain hyötyä, ei ole järjenhäivääkään tehdä niistä riidoista henkilökohtaisia ja periaatteellisia. Yleensä kun kaikessa on aina kaksi puolta - niin hyvässä kuin pahassa.
Vanha 24.02.2005, 23:29   #16
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

Eiköhän tämä yhdistystoiminta ainakin omasta puolesta mene rakkaudesta rotuun eikä ehdoin tahdoin halua kuitenkaan rodun mainetta pilata.
Että eiköhän se mustamaalaaminen tule jostain muualta kuin sisältäpäin.

ASTryn huonosta maineesta en ole kuullutkaan koskaan mutta minähän olenkin uusi naama ja sinisilmäinen.
Vanha 24.02.2005, 23:32   #17
zarar
Lievää niskajäykkyyttä

Käyttäjän zarar avatar

Share
Oletus

No mut hei kehäkettu. Ainahan sitä silloin - kun tuntee olevansa heikoilla - voi vetää ne viimeiset oljenkorret eli ihmisten henkilökohtaiset asiat mukaan taistoon. Josko edes sillä saisi kaikki muut hiljenemään...

Näin se ainakin näin perstuntumalta tuntuu menevän. Ihan kiva
Vanha 24.02.2005, 23:40   #18
Kehäkettu
Kaks puol seitenviis

Käyttäjän Kehäkettu avatar

Liittymispäivä: Jun 2004
Share
Oletus

^ Joo, niinhän se tuntuu menevän.. Toisaalta sillon tietää, ettei niillä sitten sen kummallisempaa ollutkaan enää itte asiaan. Paskanjauhanta on helpompi jättää omaan arvoonsa.
Vanha 24.02.2005, 23:43   #19
zarar
Lievää niskajäykkyyttä

Käyttäjän zarar avatar

Share
Oletus

^ Mut ei siinä, mäkin opin nyt uutta. Mun pitää kysellä ihmisiltä enempi, olla niitten ystävä ja pyrkiä sit ite olemaan ikinä kertomatta yhtään kenellekään mitään. Näin mä saan helvetin hyvät valttikortit seuraavaan erään

Taidan lähtee sänkyyn treenaamaan kysymystä "mutta mitä sinulle _nimi_ oikeasti kuuluu"...
Vanha 24.02.2005, 23:45   #20
gsb
Tietää KUKA on Nausteri

Käyttäjän gsb avatar

Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä fuddle
Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä gsb
Ja nyt ei koko Voimaeläimiä ja sen tokokeskustelua ole enää olemassakaan
Kyllähän se tuolta löytyy ihan kuin ennenkin, sitä ei vaan rekisteröimätön pääse selaamaan.
Ja tämänkin tiedon löytää tiedotteista.
Juu helpotukseni oli suuri kun huomasin
Mulla on tapana avata päävalikko ja vasta sitten rekkaroitua, ja kauhistuin kuin ei voimaeläimiä näkynyt. Mutta sieltähän se löytyi kun ensin kirjautui sisään

Pitää kertoa niillekin joita tänne ohjasin, että ensin rekisteröityminen ja sisäänkirjautuminenm sitten vasta löytyy voimaeläimet, vaikka selviäähän se tosiaan myös tiedotteista, joita minunkin pitäisi lukea ahkerammin
Vanha 24.02.2005, 23:47   #21
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

niin mitäs säää oot tänne ohjaillutkaan?

no ni.. menipäs
Vanha 24.02.2005, 23:54   #22
paapi
Voisi jo sanoa: Voimislainen

Käyttäjän paapi avatar

Liittymispäivä: Nov 2004
Share
Oletus

Minulla ei ole amstaffia. Minulla on staffi. En kuulu ASTryyn Olen innokkaana mukana #amstaffit kanavalla. Kanavalla ei ole mitään kamalaa herjaus-vi**uiluu käynnissä mitä kaikki kuvittelee. Mielipiteitä saa ja voi jakaa siellä. Sananvapaus on Suomessakin voimassa. Olen erittääin ärsyyntynyt siitä, että pulina suljettiin mitättömien hengittävien olioiden takia. Asialle ei voi nytten jälkeenpäin mitään. Valitettavasti asia meni tähän pisteeseen lapsellisuuksien takia. Olisiko lopputulos ollut toinen jos emme olisi vastanneet provoon..? Sitä en tiedä. Tehty mitä tehty. Onneksi on vielä sellainen paikka olemassa minne voimme kokoontua jakamaan mielipiteitämme ja keskustelemaan koirista.
paapi on offline   Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2005, 23:54   #23
gsb
Tietää KUKA on Nausteri

Käyttäjän gsb avatar

Share
Oletus

Onkohan nyt joku "tauti" liikkeellä? Ei ole kuin pari päivää, kun yhdellä toisella (tokoaiheisella) keskustelupalstalla käytiin historian ensimmäinen kärhämä ja ylläpitäjä sulki keskustelun toisensa jälkeen. Ohjasin sieltä porukkaa VHn suuntaan, kun kyselivät missä voisi keskustella vapaasti TOKOsta laajemminkin. Ja nyt ei koko Voimaeläimiä ja sen tokokeskustelua ole enää olemassakaan [/quote]

Tähän viittasin sillä ohjaamisella, voimaeläimissä on ollut muitakin pulinoita kuin amstaffipulina, tosin ei niin aktiivisia kuin amstaffijorina. Sääli, että se loppui - oli siellä paljon hyvääkin
Vanha 25.02.2005, 00:00   #24
daruma
Tietää että TV=Monitori

Käyttäjän daruma avatar

Ikä: 33
Share
Oletus

Minä en kriittisenä ihmisenä henkilökohtaisesti ajattele näin, mutta joillakin saattaa ehkä vaikuttaa sigissä oleva linkki ja logo siihen, minkä edustajana katsoo jonkun henkilön kirjoittavan.

Muutoin voin vain todeta, että turpaanvedon asemesta suosittelisin jatkossa kokeilemaan noin älyttömien provojen huomioitta jättämistä ja lauman ulkopuolelle sulkemista sekä ignore-naksuttimen käyttöä
Vanha 25.02.2005, 00:04   #25
KoRnie
Jos et tunne, häpeä!

Käyttäjän KoRnie avatar

Ikä: 29
Share
Oletus

Kaekkee sitä näkkee ku vanahaks ellää. Tosin en oo mikään vanha

Mutta mä edelleenkin jaksan ihmetellä sitä mitä voi tapahtua ihan pienenpienenä aikana kun täältä on pois, ja joku vielä ihmettelee miten tää palsta voi olla näin addiktoiva

Silti mä en ymmärrä sitä, että jos joku ihminen päättää yhtäkkiä rekkaroitua palstalle kolmella eri nikillä, siitä rankaistaan meitä vakipulisijoita. Vaan ehkä Count joskus päästää meidät pahasta, päästäähän?
Vanha 25.02.2005, 00:06   #26
maju
Puolet petäjäistä

Käyttäjän maju avatar

Liittymispäivä: Jul 2004
Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä daruma
...sekä ignore-naksuttimen käyttöä...
no mutta kun niitä sikiää kun sieniä sateella..
Vanha 25.02.2005, 00:28   #27
sannal
Tietää KUKA on Nausteri

Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä zarar
Ainahan sitä silloin - kun tuntee olevansa heikoilla - voi vetää ne viimeiset oljenkorret eli ihmisten henkilökohtaiset asiat mukaan taistoon. Josko edes sillä saisi kaikki muut hiljenemään...
Ei voi tuohon sanoa ku aamen.. sen kokenut.. Kaikkein pahin varmaan kun henkilöt jotka ei henk.kohaisesti toista tunnekkaan alkaa hetteleen henkilökohtaisia kommentteja, ihan hatusta tai jotain. Toinen hienous on kehittää toisen sanoiksi sanoja joita ikinä olla suusta päästettykkään..

Mutta pidetään henkilöiden väliset kemiaristiriidat kuitenkin poissa meidän rodusta jos on mahdollista.. Rotu on pieni ja kyräilyt porukan ja toisen porukan välillä ei tuota muuta kuin huonoa mainetta koko harrastajapiiristä..saati että lisäksi on vielä ne jotka ei kumarra kumpaankaan leiriin.

Annetaan Rodun loistaa (tykättiin me sitten isästä tai pojista tai serkuista). Koirat ne sanelee missä mennään..ei ihmisten tarvitse harrastuksen takia alkaa raivoamaan toisilleen.
sannal on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 00:36   #28
TiinaRi
Kaks puol seitenviis

Käyttäjän TiinaRi avatar

Liittymispäivä: May 2004
Ikä: 32
Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä paapi
Minulla ei ole amstaffia. Minulla on staffi. En kuulu ASTryyn Olen innokkaana mukana #amstaffit kanavalla. Kanavalla ei ole mitään kamalaa herjaus-vi**uiluu käynnissä mitä kaikki kuvittelee. Mielipiteitä saa ja voi jakaa siellä. Sananvapaus on Suomessakin voimassa. Olen erittääin ärsyyntynyt siitä, että pulina suljettiin mitättömien hengittävien olioiden takia. Asialle ei voi nytten jälkeenpäin mitään. Valitettavasti asia meni tähän pisteeseen lapsellisuuksien takia. Olisiko lopputulos ollut toinen jos emme olisi vastanneet provoon..? Sitä en tiedä. Tehty mitä tehty. Onneksi on vielä sellainen paikka olemassa minne voimme kokoontua jakamaan mielipiteitämme ja keskustelemaan koirista.
Täytyy nyt kyllä yhtyä paapiin ihan tosissaan. Ja vakavalla naamalla.

Tilanne on sama omalla kohdalla, staffi ilman am-liitettä eikä jäsenkirjaa muuta ku paikalliseen koirakerhoon. Ja seki on pahvikortti. Ei kiinnosta tapella, ei kiinnosta jauhaa paskaa, mutta pulina oli silti kiva. En tuu varmaan ikikuunapäivänä aukasemaan yhtään omaa thriidiä mun pikku möhköfantin kuville ku niitä ketjuja on sielä Voimaeläimissä muutenki nii älyttömästi, mutta pulinaan niitä lisäili ihan mielellään ja vieläki mieluummin katteli muitten kuvatuksia ja lueskeli muitten kuulumisia. Kaikki nää muut jutut sai ihan turhan ison jalansijan ja provoon lähettiin - myös minä - ihan liian helposti mukaan.

En tiiä mitä tästä loppupeleissä seuraa, toivottavasti kuitenki jonkunlaista järkiintymistä tasapuolisesti joka suunnalle (myös tänne, ainaki siinä suhteessa että provot voi ignorata eikä tartte kaverin puolesta tommosessa tilanteessa nii kovasti ärsyyntyä..) ja toivottavasti vielä joku kaunis päivä jatkoa niille MUKAVILLE pulinoille.
TiinaRi on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 01:06   #29
HH´s
Tietää KUKA on Nausteri

Share
Oletus

Hei terkkui risteilyltä, mis tää nukku ruokailuja lukuunottamatta koko ajan p.rs ho...s
Nyt ei sit kyl nukut pätkääkää

Laitan teijän iloks 14.2. syntyneen Hoppari-Jussin kuvan
Liitetyt kuvat
Tiedostotyyppi: jpg 2705_1109286323.jpg‎ (47.6 KB, 1916 katselukertaa)
Vanha 25.02.2005, 01:13   #30
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

Vanha 25.02.2005, 01:13   #31
Lotko
Bannattu
Hyppii nenille

Share
Oletus

Kumpi toi ny on, korkeeraajanen staffi vai pystykorvanen doggi ?
Lotko on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 01:21   #32
HH´s
Tietää KUKA on Nausteri

Share
Oletus

Ihan semmottii maatiaisrotunen, olispa staffii ja doggii saman värisenä. On meinaan livenä viel söpömpi.

Ei kukaa haluis pikkusonnia lemmikiks <virn>
Ei sit ikuna just tuu noin ihkui lehmävasikoi.
Vanha 25.02.2005, 01:25   #33
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä HH´s
Ihan semmottii maatiaisrotunen, olispa staffii ja doggii saman värisenä. On meinaan livenä viel söpömpi.

Ei kukaa haluis pikkusonnia lemmikiks <virn>
Ei sit ikuna just tuu noin ihkui lehmävasikoi.
juuri kerroin että haluaisin tommosen sonnin lemmikiksi. :P
Vanha 25.02.2005, 01:31   #34
HH´s
Tietää KUKA on Nausteri

Share
Oletus

No jos tullaan hakee Pelsost tai Sukevalt kyyttövasikkaa enskuus,

ni tuuaa siihe asti toi HHJussi sul, tul vastaa sit
Vanha 25.02.2005, 01:38   #35
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

Lainaa:
No jos tullaan hakee Pelsost tai Sukevalt kyyttövasikkaa enskuus,

ni tuuaa siihe asti toi HHJussi sul, tul vastaa sit
JES! rouva varmaan innostuu ku kerron aaamulla
Vanha 25.02.2005, 01:50   #36
HH´s
Tietää KUKA on Nausteri

Share
Oletus

Sa vaa et semmottii ihana musta/valko paid "vähä" niinku Peto Ihana siis.
Ni kyll se siit .. ja ku viä et Hoppari sukuu <hihitys> ja juksaa et Heidi ois sen halunnu, et kerkesit enne
Vanha 25.02.2005, 02:16   #37
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

Lainaa:
Sa vaa et semmottii ihana musta/valko paid "vähä" niinku Peto Ihana siis.
Ni kyll se siit .. ja ku viä et Hoppari sukuu <hihitys> ja juksaa et Heidi ois sen halunnu, et kerkesit enne
hyvä pointti.. meen raivaan samantien ton vaaatehuoneen
Vanha 25.02.2005, 05:26   #38
carolina
Ihan pihalla

Liittymispäivä: Feb 2005
Share
Oletus

Jo vuosia Amstaffi porukan riitoja seuranneena haluaisin mainita pari huomioon otettavaa pikku seikkaa!!

Suurin osa Amstaffi väen keskinäisistä ongelmista johtuvat parin ihmisen kaksi naamaisuudesta ja nautinnosta keksiä mitä omituisempia tarinoita provosoiden heitä toistensa kimppuun valehtelemalla ja liioittelemalla heidän puheitaan puolin ja toisin.

Ainoa tapa millä asiat tulisi kuntoon on nollata koko tilanne, koska kukaan tuskin edes muistaa mistä koko soppa on alkanut!!

Unohdettaisiin vanhat kaunat ja jatkettaisiin mukavan rotumme parissa..
carolina on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 07:46   #39
Cia
Ihan pihalla

Share
Oletus

Lainaa:
Jo vuosia Amstaffi porukan riitoja seuranneena haluaisin mainita pari huomioon otettavaa pikku seikkaa!!

Suurin osa Amstaffi väen keskinäisistä ongelmista johtuvat parin ihmisen kaksi naamaisuudesta ja nautinnosta keksiä mitä omituisempia tarinoita provosoiden heitä toistensa kimppuun valehtelemalla ja liioittelemalla heidän puheitaan puolin ja toisin.

Ainoa tapa millä asiat tulisi kuntoon on nollata koko tilanne, koska kukaan tuskin edes muistaa mistä koko soppa on alkanut!!
Joo carolina on oikeassa, mutta tilanteen nollaaminen lienee muutaman kasvattajan (ja miksei tähän liity muutama "tavallinen" harrastajakin) osalta aika vaikeaa. Nämä erimielisyydethän ovat jatkuneet jo niin pitkään, ja kun tuntuu että ihan joka asiasta on erimielisyyksiä, niin aika vaikea siinä on tilannetta alkaa nollaamaan.

Ainakin allekirjoittanut on niin henk.koht ja myös ASTry "puitteissa" saanut niin paljon lokaa silmilleen, että ei kauheasti innosta mitkään nollaukset - ja vaikka olen yrittänyt olla muutaman vuoden tässä aika tavalla hissukseni niin edelleen tuntuu sitä puhetta minustakin riittävän - ja ihan "virallisella" tahollakin yhdistyksen puitteissa, ei pelkästään nettipalstalla yksityishenkilönä. Jälkimmäinen olisikin ok, kyllä mielipiteitä saa olla - minustakin
Vanha 25.02.2005, 09:09   #40
TiinaRi
Kaks puol seitenviis

Käyttäjän TiinaRi avatar

Liittymispäivä: May 2004
Ikä: 32
Share
Oletus

Sorry guys, mutta täytyy kyllä sanoa, että ainaki omasta mielestäni kyse on nimenomaan ollu amstaffiväen jakaantumisesta. Varmasti staffiporukassakin on omat "mädät hedelmänsä" ja muutama staffi-ihminen on siellä #amstaffeilla ja sitä kautta - ehkä tahtomattaankin ja ehkä vähemmän kun moni ulkopuolinen arvaakaan - kytköksissä näihin pulinassakin valitettavasti esilletulleisiin "riitoihin", mutta mun oli vaan pakko päästä sanomaan. Sen verran paljo on jo ottanu päähän tämä koko touhu, pitemmän aikaa.

Staffilandiassa kaikki hyvin. Ainaki mun silmissä, olkoonki sitte vaikka possunpunaset lasit nenun päällä mutta so be it, ainaki se on helvetin paljo mukavampaa ku tämmönen.
TiinaRi on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 09:16   #41
essi&justus
Hyppii nenille

Käyttäjän essi&justus avatar

Liittymispäivä: Aug 2004
Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä TiinaRi
Sorry guys, mutta täytyy kyllä sanoa, että ainaki omasta mielestäni kyse on nimenomaan ollu amstaffiväen jakaantumisesta. Varmasti staffiporukassakin on omat "mädät hedelmänsä" ja muutama staffi-ihminen on siellä #amstaffeilla ja sitä kautta - ehkä tahtomattaankin ja ehkä vähemmän kun moni ulkopuolinen arvaakaan - kytköksissä näihin pulinassakin valitettavasti esilletulleisiin "riitoihin", mutta mun oli vaan pakko päästä sanomaan. Sen verran paljo on jo ottanu päähän tämä koko touhu, pitemmän aikaa.

Staffilandiassa kaikki hyvin. Ainaki mun silmissä, olkoonki sitte vaikka possunpunaset lasit nenun päällä mutta so be it, ainaki se on helvetin paljo mukavampaa ku tämmönen.
Täytyy tulla sen verran sanomaan tähän, että ihan mielettömän kurja juttu, että tässä kärsii iso joukko jengiä, joilla ei ole harmainta haisua jostain vuosien takaisista kärhämistä, joille staffi/-amstaffipulina on ollut paikka vakoilla muitten ihania talvimetsä-peuhu-nano-kuvia ja kenties lykätä pari omaa mukaan. Ja sitähän nämä pulinat on 80 prosenttisesti ollut.
Emmätiämitämänytteen... Taitaa olla mies vaan tyytyväinen kun en junnaa koneella enää kaiket illat...
essi&justus on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 09:16   #42
Linda*
sisäpiirissä

Käyttäjän Linda* avatar

Share
Oletus

Rotu ku rotu, taistelu on aina samanlaista.

Wanha viidakon sanontahan kertoo, että koiraharrastajat ovat ihmisistä riitaisimpia

Nimimerkillä: Sakemannipiireissä vasta hauskaa pidetäänkin!
Vanha 25.02.2005, 09:27   #43
stiina
Puolet petäjäistä

Käyttäjän stiina avatar

Share
Oletus

No höh, minä niin tykkäsin käydä vaklaamassa näitten ihastuttavien rotujen kuvia...
stiina on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 09:32   #44
Yanda

Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä TiinaRi
Niin. Eikä mitään "staffisisäpiiriä" täällä ole, tai ainakaan minä en ole koskaan kuullut... Korjatkaa jos olen väärässä. Käsittääkseni täällä ei ole yhtäkään "staffijuttua" puitu? Ainakaan minä en ole törmännyt, vaikka aika tiiviisti olen kaikkia yhdeksää pulinaa seurannut ja itsekin kokemuksia ja kuvia jakanut.

Harmittavaa, että yhden tapauksen takia monta kymmentä aiheen otsikon rotujen harrastajaa joutuu etsimään uuden foorumin, mihin laittaa kuvia ja jakaa kokemuksia roduista. Mutta näin se taitaa olla vähän joka asiassa.

Onnittelut vaan tsunamiille ja muille sivupersoonillesi, olet päässyt tavoitteeseesi.
Yanda on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 09:41   #45
Pikkis
sisäpiirissä

Käyttäjän Pikkis avatar

Ikä: 27
Share
Oletus

On se vaan hyvä kun ei ollenkaan pääse mukaan noihin rotupiireihin

Mutta sääli se on, kun ei koirapiireissä aikuiset ihmiset aina osaa käyttäytyä

Pikkis on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 10:24   #46
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä Linda*

Wanha viidakon sanontahan kertoo, että koiraharrastajat ovat ihmisistä riitaisimpia

sori mutta... rotu ku rotu ja kaverilla tommonen ava

Vanha 25.02.2005, 10:36   #47
Ilsku
Korjaa asennettaan

Käyttäjän Ilsku avatar

Ikä: 38
Share
Oletus

no jopas nyt on mennyt sopaksi :? Itse tykkäsin/tykkään mainittua pulinaa seurata ja lueskella juuri ihan kivojen kuvien ja muiden staffien/amstaffien/dogojen kuulumisien takia.
Ja jos silmiin sattui jotain kärhämää niin hyppäsin ne sen kummemmin välittämättä ylitte, mutta tokihan ne "tulokkaiden" (mikä olisi sopiva termi? ) käytöstavattomat viestit ärsyttivätkin.

Tohtiiko nyt elukkapuolelle aloittaa pulinaa näistä roduista, kun silti haluttaisi Rompulan kuvia pistää näytille ja nähdä lutusia pentusia Ja rupatella muiden tahvojäärien isäntäväen kanssa.
Ilsku on offline   Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2005, 10:37   #48
Linda*
sisäpiirissä

Käyttäjän Linda* avatar

Share
Oletus

Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä xPRKLx
Lainaa:
Alkuperäinen lähettäjä Linda*

sori mutta... rotu ku rotu ja kaverilla tommonen ava

Katos perhana!!
Vanha 25.02.2005, 11:10   #49
xPRKLx
Puolet petäjäistä

Share
Oletus

Lainaa:
Ilmeisesti xPRKLx ei ole hoitanut tiedotusvastuuta - lupasin että ensi viikolla voidaan katsoa tilannetta. Ei ole tarkoitus että am/staffistit jäävät lopullisesti jäähyaitioon, mutta joku hetki siellä sopii silti viettää ja miettiä missä on mennyt pieleen.
minäkin nukun välillä
Vanha 25.02.2005, 11:21   #50
paapi

Käyttäjän paapi avatar

Liittymispäivä: Nov 2004
Share
Oletus

Lainaa:
Ei ole tarkoitus että am/staffistit jäävät lopullisesti jäähyaitioon, mutta joku hetki siellä sopii silti viettää ja miettiä missä on mennyt pieleen.
paapi on offline   Vastaa lainaten
Vastaa

Ketjun työkalut
Näytä moodit

Lähetyssäännöt